Förlåt!

FÖRLÅT för att jag inte har bloggat, ska bättra mig, i promise'!

Igår var jag ju som sagt på agilitybanan en stund! :) Var meningen att jag skulle vara där i en timme.. Bella var ganska duktig med slalomen, hon fattar det nu! Men efter ett tag så blev hon okoncentrerad, och så när vi skulle köra dem andra hindren tjaffsa hon bara emot och jaa.. Menmen. Så då så pallade jag inte bråka med henne så då så kopplade jag henne & bestämde mig för att bara ha roligt ist! :D
Då gick jag ner till vattnet och lät henne bada, vilket hon tyckte var skitkul! Sjövovve! (L)
Det var supermys <3

Kanske inte kommer vara bäst uppdatering .. har inga besökare och jaa ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0